18 januari 2016

Hey monday!

DAGENS FRISYR:
Sådär rufsigt & kaos som det blir när jag går och sover med fuktigt hår.
DAGENS KLÄDER:
Pojkvännens huppari.
DAGENS MAT:
Hittills har jag bara druckit några koppar te.

DAGENS HÄNDELSE: 
Det har inte hänt så mycket ännu, jag vaknade upp bredvid pojkvän, och så har jag druckit te och lyssnat på mysmusik. Det gör jag ännu.

DAGENS PLANER:
Jag har inga planer, såå skönt! Eller jag tänkte ta och diska lite, men förutom det så har jag inga planer och det är helt okej.
DAGENS VILL HA:
Lite varmare väder så att min hud slutar att torka ut hela tiden. 
DAGENS HUMÖR:
Helt bra, inte sådär typiskt måndagshumör som jag brukar kunna ha, utan lite gladare.
DAGENS LÅT:
Poison and Wine med Alex Cornell. Så mysig, perfekt för måndagsförmiddagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: