12 januari 2016

Året som gick - Juni

Jag började jobba den första juni och så var den månaden igång! Det var första gången jag jobbade i skift, så det var ju spännande i början. När jag inte jobbade umgicks jag mycket med Ica, och försökte ta vara på sommaren trots att jag jobbade, och trots att vädret kanske inte var det bästa.

Det hände mycket roligt i Juni. Brygghäng, nätter på ollis, glassdejter, kaffe i solskenet, picnikar och häng på utecaféer. Jag tatuerade också mig för första gången, tillsammans med Ica.
Och så träffade jag ju världens finaste kille och blev så otroligt kär. Jag är ännu förundrad över hur bra det kan bli ibland, och hur tur jag har som får kalla honom min.

Juni var en bra månad. Jag hade det bra och var så lycklig. Livet var fint, precis sådär som det brukar vara när det är sommar, och när man är nykär.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: