29 december 2015

Året som gick - Februari

Februari handlade mest om penkkis. Vi planerade, fixade, och längtade. Det var dräkter som skulle planeras och skaffas, program som skulle planeras, filmer som skulle bli infilmade osv. Det hann bli riktigt stressig där ett tag, men vi klarade det och oj så bra dagen blev! Hela den dagen, kvällen och natten var så galet bra och jag ser tillbaka på den med så mycket glädje. Vi var så bra.

Mellan penkkisplanering och allt det, var det samtidigt en hel del skoluppgifter som skulle in innan det blev läsledigt, så februari var en ganska stressig månad. Däremellan umgicks jag med fina typer och drack mycket kaffe för att orka med alla måsten.

När penkkis var över kom läsledigheten och jag "flyttade" hem till Skärin. Först kändes det aningen vemodigt att skolan nästan var över, vilket den egentligen inte alls var.. Däremot att få bo hemma och slippa Vasalivet kändes så galet bra, jag var så lycklig över att få fara hem. Jag läste till studenten, njöt av vintern och "ledigheten".

Jag kan lätt konstatera att februari var en månad med mycket blandade känslor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: