6 januari 2013

Här ska det vara en fyndig rubrik

Hejhopp!
De tre nyaste inläggen på min blogg, som jag förresten just raderade, var skriva av min kära syster. Så hoppas ni inte tog dom där frågorna alltför seriöst, haha. ;) Men jag måste erkänna att hon fick nog riktigt till det med svaren på frågorna, haha. (Sven i mitt hjärta.)
Fast jag har faktiskt varit till Ida i kväll, vi bakade kladdkaka och pratade om sådana saker som vi brukar prata om. Bra så.

På ett av inläggen som min syster skrev, fick jag en kommentar om jag kunde visa mer bilder på skolan och lägenheten. Och det ska jag försöka göra, för ett av mina oskrivna nyårslöften är att jag ska ta mera bilder, på allt och alla. Så hoppeligen börjar det dyka upp mer och mer bilder här.


Nu ska jag sova, så att jag orkar packa mina kläder i morgon. Tack och godnatt för mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: