6 januari 2013

2 0 1 2

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Sommarjobbade, gick ut högstadie och började i Fkf, och en hel del andra saker också.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga nyårslöften för 2012.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Beror på vad som räknas som vänner.

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, tack och lov.

5. Vilka länder besökte du?
Finland och Sverige.


























6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Ännu mera äventyr.

7. Vilka datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? 
Jag minns aldrig datum, jag minns bara händelserna.

8. Vad är det bästa som hänt dig år 2012?
Oj, det är en väldigt svår fråga alltså! Kds kommer i alla fall högt upp på listan.

9. Största misstaget? 

Kanske att jag överanalyserade saker, istället för att bara ta det som det var och njuta.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Bara vanliga förkylningar och huvudvärk.

11. Bästa köpet? 
Jag köpte inte några "stora" saker, så jag vet faktiskt inte.

12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder, och antagligen choklad. (Hehe.)

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
De flesta människor i min omgivning. Vissa gjorde mej gladare än andra. Och känslan när jag hade gått ut grundskolan var också väldigt positiv.






































14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012? 
We are young, Somebody that I used to know, In the raw, Utan dina andetag, osv. 

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Njutit ännu mer av livet.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Överanalyserat allting. 

18. Hur tillbringade du julen? 
Med familjen och släkten.


19. Blev du kär i år?
Ja.

20. Favoritprogram på tv? 
Jag ser inte på tv så ofta så att jag kan svara på den frågan.

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar är nog att överdriva, men nog finns det väl alltid någon som man inte storgillar direkt.

22. Bästa boken du läste i år? 

Muminpappans Memoarer.

23. Största musikaliska upptäckten?
Crashdiet.

24. Något du önskade dig och fick?
En ny bibel.

25. Något du önskade dig men inte fick? 
Jo, så är det väl alltid.

26. Årets bästa film? 

Skyfall, Snow White and the Huntsman och The Hobbit.




































27. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Åt på Spices med mina vänner, och fick besök av Jakke.

28. De bästa nya människorna du träffade? 
På kds träffade jag en hel del fint folk, och nu när jag har börjat på fkf har jag träffat ännu mer fint folk. Så vem som är de bästa kan jag inte svara på.


29. Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Jag kan inte beskriva min stil, för jag har ingen speciell stil. Jag bara använder vilka kläder jag känner för.

30. Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina vänner.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?

Haha, ingen aning.

32. Vem saknade du?

Det beror på vad, när, och hur.

33. Favoritmånad? 
Sommarmånaderna ligger nog på toppen.


34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jodå. Det kan alltid bli bättre.

35. Vilka blir dina nyårsmål för 2013?
Jag har "viktiga" och mindre viktiga mål för 2013. Det viktigaste "målet" är att  jag ska satsa på min Guds relation. Ett av de mindre viktiga är att jag ska börja fotografera mera (okej, det är också viktigt), och så ska jag försöka skära ner på chokladen. Fast det säger jag bara för att det hör till, jag kommer nog inte att göra det. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: