21 februari 2016

Veckan som gått.

Alltså, jag måste bara få klaga på den här förkylningen, eller vad det nu är, som bott i min kropp i fleera veckor nu, men som aldrig riktigt bryter ut, vilket betyder att jag går runt och är sådär passligt hängig & trött med öronvärk. Det börjar bli lite tjatigt nu faktiskt.

Nåja, förutom att jag har gått runt och varit trött den här veckan har jag också hunnit jobba några dagar på dagis.
Fredagen till ära var jag på kaffe med Miriam. Vi åt blåbärsmuffins och pratade livet, det var bra. Och igår kväll var vi på Evelyns 3-års kalas, där vi åt tårta och lekte med ballonger.
Idag har det varit en perus söndag med sovmorgon och frukost framför ett friends-avsnitt, promenad, och soffhäng. Passligt så.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: