24 februari 2016

Onsdagen den tjugofjärde februari

Dagens humör: Glad och nöjd. I går var jag, av okänd orsak, inte alls glad och nöjd, så jag var extra glad idag istället då.
Dagens borde: inga. SÅ skönt!
Dagens frisyr: Nytvättat och utsläppt.
Dagens händelser: Åt frukost i godan ro, sedan for jag på kaffe med Ulrika. När jag kom hem for Razze och jag in till stan i jakt på lite nya kläder.
Dagens vill ha: VÅR. Bara gator och solsken, tack! Jag längtar så mycket till våren så jag blir snart galen.
Dagens mat: Massa kaffe. Till lunch åt vi gårdagens tortillapizzor och ikväll lagade vi ris och kyckling. Mums.
Dagens kläder: Nya byxor(första gången på evigheter som jag köpt ett par byxor som inte är svarta!), randig tröja och favoritkoftan som jag fyndat på loppis.


Dagens beroende: Kaffe, som varje dag.
Dagens tråkigaste: Idag har det inte hänt något tråkigt. Tack och lov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: