6 december 2015

Håll om mig.

Dagarna bara går! Jag tycks bli lika förvånad varje söndag, över hur snabbt en vecka egentligen går. Den gångna veckan har bestått av jobb från tisdag till fredag, och en julfest på torsdagskvällen. Så på fredagen när jag kom hem från jobbet var jag passligt trött och väldigt redo för helg.

Helgen har jag tillbringat med pojkvännen och det har varit en riktigt myshelg! Vi har druckit glögg, sett på film, tagit det lugnt och bara haft det väldans bra. Så skönt och behövligt med några kravlösa dagar efter en lång vecka. Och alltså det finns ju inget bättre än att få somna i hans famn, det är det mysigaste som finns.




Idag lyxade vi till det lite och fixade brunch. En perfekt start på dagen, och oj så gott det var!
Nu ska jag sova, gonatt på er alla, och hoppas att ni också haft en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: