16 november 2015

Helgen och livet.

Hej&hå vad veckorna går snabbt nu! Och livet rullar på som vanligt. Halva den här veckan har jag tillbringat i Vasa. På torsdagskvällen var Razze och jag på bio. Vi såg den nya Bond, Spectre. 

På fredagskvällen var jag ut med Ulrika, det var gemytligt och behövligt.

 I lördagst hade jag och pojkvän 5 månadersdag och han överraskade mig med blommor, så fint!

På kvällen stod det utgång på schemat. Förfestade hos Ica & Ida, for vidare till O'malleys, och avslutade sen kvällen vid Ollis.

Igår var det myssöndag, och idag gör jag inget speciellt, utan njuter bara av att vara lite ledig. Jag har råkat ut för höstförkylningen, så förtillfället sitter jag inlindad i täcket och dricker te. Den här veckan jobbar jag tisdag, onsdag och torsdag, så hoppas jag blir friskare snart och snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: