24 november 2015

Håll ut, vi klarar det.

Flera kvällar nu har jag öppnat ett nytt inlägg här och försökt skriva något. Varje gång har det slutat likadant, att jag raderat allt jag skrivit. Jag vill så väldans gärna skriva men jag hittar ingen inspiration till det.

Och livet. Det är det samma vanliga, vilket betyder jobb några dagar per vecka och ledig resten av veckan. Men jag försöker se det fina i vardagen och jobbdagar också, för allting blir så mycket lättare då. Och som tur har jag människor som förgyller mina dagar, till exempel min fina pojkvän, som förresten bjöd mig ut på mat i söndast, när jag fyllde år.

<3


Ja. Nu är jag nitton år och det känns bra. Skönt att inte längre vara aderton, varför vet jag inte, det bara känns och låter mycket bättre att vara nitton. Och skönt att lämna en del av det gångna året bakom mig.

Annat roligt är ju snön som kom passligt till min födelsedag. Så mysigt! Att den nu i skrivandes stund regnar bort är inte alls lika roligt. Som tur hann jag i alla fall med snöbollskrig innan regnet kom och tog snön.


Nu ska jag dricka te och se på serier. Ha det bra & ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: