5 augusti 2015

Livet genom Instagram


Fredagen spenderades i Jeppis med bastubad och fredagsmys.

På lördagskvällen var det Scorpions som gällde. Så bra konsert!




Söndagen var en fin dag och vi njöt av vädret innan vi körde hemåt igen.

Igår kväll rodde vi ut till havet för att se på solnedgången. Så otroligt vackert.

Åh, så fina dagar & kvällar det var. Nu ligger jag här hemma och tycker lite synd om mig själv eftersom jag har körtelfeber. Men som tur är har jag en snäll mamma som gör smoothies åt mig, och en fin kille som håller om mig, som gör det lite bättre.

2 kommentarer:

  1. Kry på de så du kmr tibaks ti arbejti!! Märktist no du va bort idag, jag forever alone tå :'( men krya ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nåmen, ja ska göra mitt bästa & kom tibak ti dej så snabbt som möjligt! Tack Sara! <3

      Radera

Kommentera här (: