7 maj 2015

torsdagen den sjunde maj.


DAGENS FRISYR:
Nytvättat och utsläppt.
DAGENS KLÄDER:
Favoritkjolen och randig tröja.

DAGENS MAT:
Inte mat precis men, bakade en såå god kladdkaka idag, mums alltså!
DAGENS HÄNDELSE: 
Angelica kom hit. Det var fint!
DAGENS VILL HA:
Alltså, ännu mera solsken i mitt liv.
DAGENS SAKNAD:
Ekenäs-vännerna och Miriam. 
DAGENS TRÅKIGASTE:
Att det regnade när Angelica och jag skulle dricka kaffe där ute.
DAGENS GODIS:
Chokladbitarna som fanns gömd i kladdkakan.

DAGENS TANKE:
"jaajoo bra bra, imorgon e de fredaag!"
DAGENS HUMÖR:
Jag vaknade upp och var på väldans gott humör, och har varit det hela dagen.
DAGENS LÄNGTAN:
Jag längtar ju mest hela tiden. Kan bara inte sätta ord på vad jag längtar efter.
DAGENS TV-SERIE:
Hawaii Five-0. 

DAGENS LÅT:
Fool for your loving med Whitesnake

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: