4 maj 2015

måndagslista.

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Jag bryr mig om andra, är spontan, och är bra på att lyssna på andra.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Jag har en tendens att överanalysera saker, är väldans envis (fast ibland kan det vara en positiv sak.) och så har jag ofta beslutsångest över helt onödiga saker.
Vad är du rädd för? Att förlora någon jag älskar.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Att jag klarar av så mycket mer än jag tror.

Det roligaste jobbet du haft eller har: Jag har inte haft så överdrivet många jobb, men när jag sommarjobbade på Mirka för två somrar sen. Jag lärde känna nya människor och vi hade det så roligt när vi jobbade!
Vad var du rädd för när du var liten? Jag var livrädd att det skulle bli krig i vårt land.

Hur ska en kille vara eller se ut för att du ska falla pladask? Han ska vara attraktiv, både till det yttre och det inre, och så ska han få mig att känna mig speciell. 

Finaste komplimangen du fått: En sa en gång att jag är bäst på att kramas. Och en annan gång har jag fått höra att jag kysser passionerat, haha! men det var nog faktiskt fint sagt.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång? Jo, kanske några gånger för mycket. Men som pappa brukar säga åt mig; "det som inte dödar dig gör dig bara starkare."
Vin eller öl? Vitt vin.
Ljushåriga eller mörkhåriga killar? Både ljushåriga och mörkhåriga killar kan ju vara snygga.
Sommar eller vinter? Sommar!
Bil eller buss? Bil. Satt i buss så mycket under högstadietiden att det är tillräckligt för många år ännu.
Är du bra på att dölja dina känslor? Det beror på, men oftast är jag nog inte bra på att dölja hur jag känner. 
Tycker du om att dansa? Ja! På krogen, i köket, soffan..
Är du romantisk? Jomen det är jag faktiskt! Riktigt jobbigt romantisk kan jag ibland tycka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: