23 oktober 2013

Jag kan inte sova på stenar.

Halåjsan! här kommer en världskonstig lista som alla amöbor & liknande ting ute i världen ska läsa.
Perfekt en onsdagskväll som denna. Enjoy!


1. Tre namn jag lyssnar till: 
nicolina, nikå & pickles

2. Någonting jag tycker om med mig själv: 
min humor!

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: 
att jag lätt kan bli svartsjuk

4. Detta är jag rädd för:
att förlora någon jag älskar

5. Tre saker jag vill ha varje dag: 
kärlek, roligt & apelsinjuice

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: 
sova på en sten, vissla & hålla käften

7. Detta tycker jag om att göra: 
umgås med människor

8. Detta vill jag göra just nu: 
mysa

9. Bästa känslan: 
kärlek

10. Värsta känslan: 
att känna sig oälskad

11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: 
pålitligt, mysig & annat fint

12. Hur många fingrar har du? 
vänta, jag ska räkna

13. Jag vill gifta mig: 
jo!

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
oj mycket! jag har en lista i mitt rum, någonstans

15. Min käraste ägodel:
min nalle

16. Något jag vill ha i present: 
surprice me! 

17. Detta har jag på mig just nu: 
kläder

18. Favoritkläder: 
converse, svarta jeans & någon snygg tröja/väst

19. Favorit djur: 
har inget favoritdjur

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: 
rock 'n' roll

21. Favoritlåt just nu:
många många!

22. Roligaste ämne i skolan:
finns inte

23. Tråkigaste ämne i skolan: 
allt

24. En bok jag gillar: 
Sent i November

25. En film jag älskar: 
Pirates of the caribbean

26. Favorit tv-program: 
Friends

27. Favoritdoft:
karaparfym!

28. Detta äter jag gärna: 
choklad

29. Dricker helst: 
apelsinjuice

30. Favoritgodis: 
choklad, heh

31. Hit vill jag gärna åka på semester: 
Karibien

32. Färg på mina ögon: 
leende guldbruna ögon

33. Min längd: 
kort & bra

34. Jag tror på: 
Gud

35. Jag spelar: 
inte

36. Person jag beundrar: 
Pappa

37. Så här bor jag: 
i lägenhet med mina rumppisar

38. Antal döda krukväxter i hemmet: 
inte en enda, stolt!

39. Det här tänder mig: 
karar

40. Det här gör mig avtänd: 
överlägsenhet

41. Favoritfärg: 
svart

42. Favoritcitat: 
" If there ever comes a day when can't be together, keep me in your heart, I'll stay there forever " - Nalle Puh

43. En hemlighet jag vet: 
Miriams hemlighet

44. Bästa gåva jag fått: 
livet

45. Senast köpta skiva: 
en Elvis skiva

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: 
allt förutom vänstra lilltån

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: 
vänstra lilltån

48. Udda förmåga/egenskap: 
proffs på att öppna juiceburkar

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: 
en panda

50. Vad lyssnar du på just nu? 
Miriam

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? 
varit på café, (två gånger) med fina männsikor

52. Var är dina föräldrar födda? 
på ett BB

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? 
bra fråga

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Spices, typ

55. När badade du i en pool senast?
läänge sen

56. Har du varit med i någon skolpjäs? 
jodå, hela lågstadiet

57. Hur många barn vill du ha? 
åtminstone två

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? 
opera

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? 
jajamen!

60. Vad har du för TV-kanaler? 
har ingen tv

61. Har du åkt moped någon gång? 
alltför många gånger

62. Har du busringt någon gång? 
every day!

63. Har du fått felparkeringsböter? 
nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? 
innan jag dör ska jag hoppa fallskärm!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? 
Riga

66. Har du en egen trädgård? 
hemma

67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? 
Kalle Anka 

68. Kan du alla orden i nationalsången? 
nejnej

69. Badkar eller duschkabin? 
både och

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? 
har inte sett en film på länge

71. Favoritpizza? 
pepperoni pizza

72. Chips eller popcorn? 
chips

73. Vilken färg på läppstift använder du? 
genomskinligt

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? 
nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? 


76. Apelsin- eller äppeljuice? 
APELSIN

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? 
caféade med N, och M idag. kakao & kaffe

78. Favoritchoklad? 
Fazers blå orginal, bästa!

79. När röstade du senast? 
då jag var i mammas mage

80. När åt du en hemodlad tomat sist? 
tycker inte om tomat

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? 
säkerligen

82. Är du bra på matlagning? 
hyfsat

83. Klarar du att tanka själv? 
absolut!

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? 
faktiskt inte

85. Pepsi eller Coca Cola? 
fyra bugg & en coca cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? 


87. Vad var det senaste du handlade? 
apelsiner

88. Har du kräkts offentligt? 
jo, när jag var en bebis

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? 
sanna kärleken

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
attraktion vid första ögonkastet, som kan leda till kärlek

91. Har du ringt något betalnummer? 


92. Kan man vara vän med sitt ex? 
om båda vill

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? 
min moster, på BB

94. Hade du mycket hår som liten bebis? 
jajamensan!

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? 
har inget

96. Vad har du i din väska? 
telefon, tuggummi, nycklar

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? 
borstar tänderna, aahh that feeling!

98. Vad är du tacksam för idag? 
mina vänner

99. Var hittade du den här listan? 
där man hittar allt nuförtiden, alltså internet

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: 
alla människor som finns på denna jord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: