22 oktober 2013

Don't stop believing, hold on to that feeling.

Hejhej hemskt mycket hej.
I dag har jag varit ännu tröttare än i går, för sista natten fick jag inte heller någon sömn. Låg i min säng i två timmar, sjukt trött, utan att somna. Då fick jag snällaste inbjudan att sova på Icas golv, tackade ja, och somnade två timmar senare. Klockan 03 någonting. Bättre sent än aldrig. Nu är jag som trött! jätte trött! och ska försöka sova och hoppas att historien inte upprepar sej.
Annars så blev jag svarthårig i dag igen. Fint. Och så har jag druckit te.
Gonatt (& förlåt för att mina inlägg bara handlar om sömn, (och te.) Så går det då jag inte får sömn, då skriver jag om det istället. Logiskt.)

gammal, omotiverad bild. 
men serpentiner e fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: