14 augusti 2016

Andra veckan i augusti


Måndagskvällen spenderade jag med Lena. Först drack vi kaffe,
och sen for vi till Bocks på en öl. Väldigt bra måndagskväll.

På tisdagskvällen for jag hemhem och var där till torsdag.
Jag drack kaffe med pappa, var ute gick med mamma,
och myste i soffan när regnet smattrade mot taket.

På torsdagskvällen, när alla andra var ute på Konstens Natt i Vasa,
for jag till Lena. Vi åt pizza, pratade och drack cider. Det var gemytligt.

Fredagen till ära var det fint väder (men kallt!!!) och jag strosade
runt på stan, såg på serier och väntade på att grannen skulle komma hem.

Sen kom hon äntligen, och jag for över på fredagsmys.
Så lyxigt att ha bästa vännen som granne, det har vi väntat
på i snart 20 år.

I går myste jag i soffan med sambo, och sen på kvällen kom Filip och Vanessa hit en sväng, och sen for vi ut och äta. I dag blir det väl också en mysdag, för söndag och regn är ju lika med mys.
Hoppas ni har haft en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: