6 september 2016

Ledig tisdag & frukostgäst.

Hej september! Oj vad veckorna rusar iväg nu, det känns som om det just var början av augusti.. Fast helt skönt ändå att det börjar bli höst på riktigt nu. Förra veckan var bra, vi var lediga två dagar, och däremellan hade vi några lektioner, och så var det ju BTS-party. Stod och köade i flera timmar med klassen, vilket var väldans roligt.
I helgen har jag bara tagit det lugnt och försökt vila upp inför den här veckan;




















pallade äpplen // söndagsmys på grannens balkong

I dag är det tisdag och vi är lediga. Så skönt! Jag tror att jag håller på att bli sjuk, så en ledig dag känns faktiskt helt behövligt. Den här dagen fick dessutom bästa möjliga start, för bästa vännen kom hit på frukost. Så mysigt att äta frukost tillsammans, prata och bara mysa.


Annars har jag inte så mycket planer för idag, jag tänkte passa på att städa lägenheten, och tvätta lite kläder. Och så ska jag kanske träffa mamma senare idag. Hoppas att ni också får en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: