16 september 2016

Fredagslistan.

Vad har du gjort idag? Varit i skolan och sen till psykolgen, handlat mat, städat lägenhet och ätit tortillas med sambon. Det känns som om jag har hunnit med mycket idag, bra känsla.

Har du några planer för kvällen? Jag ska njuta av en nystädad lägenhet, mysa med sambon, och kanske lyxa till det med ett glas rödvin. Perfekt fredagskväll med andra ord.

Bästa fredagsmusiken? Det beror helt på vad fredagens planer är. Ikväll när vi har en lugn och mysig kväll passar det bra med rockballader, men om jag ska ut på äventyr lyssnar jag hellre på lite mer feelismusik, t.ex. Norlie & KKV.

Vad ska du göra resten helgen? Jag har inga planer, och det är såå skönt. Bara njuta av att vara ledig, sova länge, och kanske göra lite skolarbeten om jag känner för det. En helg utan måsten alltså.

Bästa fredagsmaten? Tortillas, som vi åt idag. Det, eller hemmagjord pizza är nog den bästa fredagsmaten.

Finns det något som du ser extra mycket framemot med den här helgen? 
Jag har ju inte planerat in något för helgen, men kanske just det, att jag har en helt ledig helg framför mig som jag kan göra precis vad jag vill med.

























Hoppas ni får en skön helg, kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: