3 augusti 2016

Juli som kom och gick.

Hej på er! Här har det varit tyst ett tag nu, av flera orsaker. Dels för att jag inte vet om jag ska fortsätta blogga, och för att jag inte har haft någon blogglust, och så för att jag har gjort en massa annat istället för att sitta med datorn i famnen.
I förrgår gick vi in i augusti, och, som vanligt, vet jag inte riktigt vad jag ska tycka om det. Julimånad är nu ett minne blott, både fina och mindre fina minnen. Som det brukar vara då. Här är de senaste veckornas instagrambilder;

Razze hade två lediga veckor, så då blev det en hel del strandhäng, villaliv och sånt mysigt. Bästa vännen kom på snabbvisit så vi hann med en kanna sangria på Strampen & dans på Ollis, så bra! Och så har jag helt enkelt försökt njuta av livet och sommaren, med mina nära & kära, och ibland har det gått bra och ibland mindre bra. I det stora hela har juli i alla fall varit mycket bättre än vad juni var.

Nu är jag ledig i typ två och en halv vecka till, och sen börjar jag i skolan. Spännande tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: