4 maj 2016

With every broken bone, I swear I lived.

Här har det varit tyst länge, så länge att det har hunnit bli maj. Hoppsan. Nåja. Första maj bestod av glass på torget, brygghäng och kaffe på uteservering -  bra början på majmånad alltså. Hoppas att resten av maj blir lika solig och bra.

Förutom att försöka njuta av livet ska jag läsa böcker till inträdesförhören som närmar sig med stormsteg(!) Jag har inte läst ordentligt sen studentskrivningarna, så jag är lite rädd för att jag har tappat förmågan att orka läsa mer än i fem minuter utan att somna. Som tur är åtminstone en av böckerna helt intressant, så det ska väl gå.

Och annars då? I juni blir jag och pojkvän sambos, vilket är typ det bästa som hänt på länge! I morgon ska vi skriva hyreskontrakt, så snart har vi vår egna mysiga tvåa, bara han och jag. Oj vad jag längtar.

Det var det, nu vet ni att jag lever. Hoppas att ni har det bra & njuter av vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: