11 maj 2016

Solig morgon och inträdesförhör.























I går vaknade jag upp till underbart väder, vilket betydde frukost på verandan. Något av det bästa med sommaren är nog att kunna äta frukost utomhus. Det är så rogivande att sitta där ute och bara njuta av vädret och frukosten. Resten av gårdagen bestod av läsning & bakning, och sen på kvällen firade vi mamma som hade födelsedag igår. Det var trevligt. I dag har jag skrivit inträdesförhöret till socialvetenskaper, och varit på soffjakt med pojkvän.

Jamen, hur gick inträdesförhöret undrar någon kanske då, eller så inte, men jag berättar i alla fall. Det gick heeelt okej. Fast det märktes nog att det var en tid sedan jag skrev en tent. Den svåraste frågan var ju en av dom två sista, som man inte fick poäng för, utan bara var som två extra frågor. "Hurudan är jag", löd den. Eller "sådan" är jag, men ja ni fattar. Och jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva på den, så jag funderade länge och sen skrev jag till sist dit något för det skulle ju vara pinsamt att lämna just den frågan obesvarad.

Nu är det i alla fall skrivet, och nu ska jag gå och sova. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: