29 maj 2016

Sambo och Vasa-bo.

Hej! Nu har vi flyttat. Så nu får jag kalla min pojkvän för sambo, och mig själv för Vasa-bo. Det känns så bra! Hela helgen har vi packat upp och städat och fixat, och lägenheten börjar mer och mer kännas som ett hem. Fast det är nog en del kvar att göra ännu, men det är bara roligt. Just nu sitter jag på vår balkong och myser, och jag känner på mig att här kommer jag att trivas väldigt bra.









































Den kommande veckan kommer att bjuda på bl.a. barnkalas, lite jobb, och någon intervju. Och däremellan ska jag läsa läsa läsa på inträdesförhör. Det var några veckor sen jag hade så "mycket" program, haha, det ljuva livet som ledig. Men det ska bli riktigt skönt att ha något att göra. Nu ska jag fortsätta mysa en stund till innan jag går och sover. Hoppas att ni har det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: