13 mars 2016

When nothing goes right, go left.

Goddag. I morse vaknade jag upp hemma i Skärin, det har jag inte gjort på nästan två veckor nu så det kändes lite ovant, först visste jag inte var jag var, haha. Jag ska jobba inkommande vecka, och någon vecka framåt, så därför är jag hemma nu.

Den gångna veckan har varit huller om buller känns det som. Fast mellan alla humörsvängningar och framtidsångest har jag hunnit med en hel del roliga saker ändå. På tisdagskvällen träffade jag mina vänner från högstadiet, det var trevligt.

Onsdagseftermiddagen spenderade jag med Irene.

 På torsdagskvällen blev det en spontan "utgång" med Ulrika. Vi drack drinkar och pratade livet.
Oj vad jag kommer att sakna henne när hon flyttar!

På fredagsförmiddagen kom bruden till Vasa, 
så vi for på en snabb kaffe-dejt innan hon skulle vidare.

Och mellan allt det här har jag myst med pojkvän och kollat på serier. Om ni vill se på en bra serie ska ni kolla på The Blacklist, såå spännande serie. Tips tips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: