21 mars 2016

Om en bra måndag.

Hej! What's up med att jag bara bloggar på måndagar nuförtiden. Jamen jaa, idag har det faktiskt varit en riktigt bra måndag, det är inte ofta jag säger det. De två största orsakerna till att det har varit en bra dag i dag är
1) jag fick vakna upp bredvid världens finaste, vilket är det bästa som finns och
2) jag slutade jobbet redan kl 13 idag!

Och för att jag slutade så tidigt har jag hunnit med massa saker idag; jag har druckit vårens första kaffe där ute, varit på en promenad, tvättat & vikt kläder, städat mitt klädskåp (det var på tiden!) och städat mitt rum (det var också på tiden!). Och såklart en del andra saker också men det orkar jag inte räkna upp. Så, en produktiv dag om ni frågar mig.

här får ni en bild på mig när jag drack kaffe och tyckte jag var cool i mina brills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: