5 mars 2016

Lördagslista.

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR?
jag gråter ganska ofta, och på sistone har jag gråtit mer än vanligt. fast det är inga allvarliga gråt, utan mera att jag gråter när det händer något bra/dåligt i en serie jag ser på, eller att jag läser en sorglig text. jag har alltså väldans lätt för att gråta. senast jag grät var väl när jag och Razze såg på friends och det hände något jätte bra, så det är på den nivån ibland.

TVÅ SAKER DU AVSKYR
- att ringa viktiga samtal, allt från att boka läkartid till att söka sommarjobb. usch!
- rasism.

 HUR VAR DU I SKOLAN?
oj, jag vet inte. jag var väl en såndär typisk elev, aningen högljudd och pratglad när man borde varit tyst. när jag gick i lågstadiet fick jag "borde förbättras" på betyget, när det handlade om att ge hänsyn till andra i klassrummet. haha, redan då hade jag svårt att hålla käften!

VAD BLIR DU STRESSAD AV?
framtiden. 

T SAKER DU ÄLSKAR:
- att se solnedgången från en båt ute på havet.
- att vakna upp bredvid pojkvän. bästa som finns!

HUR TROR DU ATT ANDRA UPPFATTAR DIG?
svår fråga. Tyvärr är jag ju en sån som ofta tänker alldeles för mycket på vad andra ska tycka och tänka om mig, såå på ett sätt funderar jag ofta på det. men samtidigt har jag ändå ingen aning om hur andra uppfattar mig. Men, jag tror att människor ser mig som en blyg och "vanlig" tjej, tyvärr. fast jag hoppas att någon uppfattar mig på ett annat sätt, för jag kan faktiskt vara väldigt cool och "ovanlig" om jag vill.!

NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST? 
när jag har smink på mig (om det blev ett bra resultat vill säga.) jag borde lära mig att tycka om mig själv utan smink också, jag jobbar på det.

VAD SKRATTADE DU SENAST ÅT?
jag skrattar ganska ofta, speciellt när jag är med Razze, för han gör alltid något lustigt. eller så är det jag som är så rolig att jag bara måste skratta åt mig själv. hehe, det får man göra ibland.

NÅGOT DU FUNDERAT MYCKET ÖVER?
framtiden, ack denna framtid. jag tänker mest hela tiden på framtiden, om jag får någon studieplats, om och var jag får sommarjobb.. listan kan göras lång. jag funderar alldeles för mycket, jag borde lära mig att stänga av mina tankar ibland och bara sluta tänka för en stund.

TVÅ SAKER DU ÄR RÄDD FÖR:
- att förlora någon jag älskar
- att bli attackerad av en fågel. heh.

ETT YRKE DU TROR DU SKULLE VARA DÅLIG PÅ:
alla yrken som kräver att jag skulle behöva vara bra på matematik och liknande ämnen, jag är verkligen inte bra med siffror och dylikt.

SLUTLIGEN, ETT YRKE DU TROR ATT DU SKULLE VARA BRA PÅ: 
jag vill ju i alla fall tro att jag skulle vara bra på att jobba inom det sociala området, eftersom jag har tänkt utbilda mig till socionom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: