1 februari 2016

Första (mån)dagen i februari.

Ny månad och ny vecka. Skönt med en liten "nystart". Och jaa, så jobbar jag ju inte längre på dagis, så nu är jag ledig/arbetslös, vad man nu vill kalla det. Jag vet inte vad jag känner om det ännu, men istället för att gå runt och fundera så har jag bestämt mig för att njuta av att vara ledig.

Ledigheten och månaden fick en bra start, jag har haft en riktigt skön måndag. Jag steg upp redan kl 8.00 och sedan dess har jag hunnit med mycket. Jag tror bestämt att jag tänker försöka stiga upp tidigare varje morgon, eller åtminstone inte sova till klockan 11.. Man går ju miste om så mycket när man sover så länge. Fast ibland är det nog väldigt skönt med sovmorgon också. Hur som helst så tänker jag i alla fall inte sova bort februari. Jag tänker läsa böcker, dricka kaffe, mysa med pojkvän, ta promenader, träffa vänner, och andra saker som jag tycker om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: