7 september 2015

M Å N D A G

DAGENS FRISYR:
Nytvättat och utsläppt.
DAGENS KLÄDER:
Ny tröja & svarta byxor.
DAGENS MAT:
Frukost är det enda jag hunnit äta hittills idag.
DAGENS HÄNDELSE: 
Det har inte hänt så mycket hittills idag, men jag vaknade upp bredvid den finaste och det var nog en bra början på den här dagen, och hela veckan.

DAGENS PLANER:
Jag ska träffa Miriam, och vi ska gå på loppis.
DAGENS VILL HA:
Jag har allt jag vill ha idag. En bra dag alltså.
DAGENS GODIS:
Två godisar från fredagens lösgodis.

DAGENS TANKE:
"Idag blir det en bra måndag!"
DAGENS HUMÖR:
När jag vaknade var jag på bra humör, och det tror jag håller i sig hela dagen.
DAGENS LÄNGTAN:
Att klockan ska bli 18 så pojkvän kommer hem från skolan.
DAGENS LÅT:
Mumford & Sons - Snake Eyes. Så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: