2 september 2015

Livet och dylikt.


Vad som har hänt sen sist, genom mitt instgram konto;

En fredag var jag ut på äventyr med denna snygging. Vi åt glass, gick runt på marknad, och såg en fin solnedgång vid havet.

En solig & skön måndagskväll spenderade jag ute vid villan och njöt av livet.

På onsdagen regnade det och då for vi på bio.

I förrgår instgrammade jag denna bild med bildtexten "Allting är mycket osäkert, och det är just det som lugnar mig." #mellanår



Och så finns det ju faktiskt ett liv utanför instgram, där det också händer en del. Jag har till exempel jobbat färdigt för i sommar. I fredast var det min sista jobbdag och det firade Razze och jag med mat & vin på kvällen. Nu är jag alltså helt ledig & fri, så fri har jag aldrig varit förut. Det känns ovant, men ändå så väldans bra! Vad som händer nu vet jag inte, men det löser sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: