25 september 2015

H Ö S T - lista.

1. Vad är det bästa med hösten?
Oj, allt ju! Den kyliga luften, alla vackra höstfärger i träden & på löven, mörka kvällar, regnet som smattrar mot taket, att man får ta fram alla mysiga halsdukar, att tända ljus och bara mysa.


2. Vad kommer du äta i höst?
Det vet jag inte. Tror nog inte att jag har något speciellt som jag vill äta under hösten. Skulle vilja säga äpplen men det är jag tyvärr allergisk mot.

3. Vad kommer du dricka i höst?
Kaffe, vatten, juice, te, vin, mjölk. Alltså sånt som jag dricker varje årstid.

4. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Alla mysiga kläder jag äger. Stickade tröjor och stora halsdukar. Höstkläder är ju det bästa!

5. Vad gör du om dagarna egentligen?
Bra fråga! Ibland är jag dagistant, ibland är jag hemma, och ibland är jag hos min pojkvän eller så är jag bara någon helt annanstans och gör lite vad jag tycker.


6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan?
Skrev studentskrivningar och stressade över allt och alla, ungefär. Förra hösten var nog inte alls så bra.

7. Vad läser du?
Jag har varit dålig på att läsa den sista tiden, men i somras köpte jag en hel massa böcker så dem ska jag åtminstone försöka läsa. Det är allt från klassiker till självbiografier.


8. Vad tittar du på?
Gamla och nya serier, och en hel massa mysiga filmer. När det blir mörkt ute så tidigt är det perfekt att se på film hela kvällarna.

9. Vad var bäst med sommaren?
Att jag träffade Rasmus. Helt klart.



10. Vad har du för höstplaner?
Så var det ju det här med ett mellaår utan planer. Men, jag ska ju faktiskt snart till Spanien!


Jag tog helt kallt alla bilder från Tumblr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: