27 juli 2015

Hej igen.

Konstaterade att jag inte riktigt har orkat blogga så aktivt i sommar. Vet inte riktigt vad det beror på. Dels så har jag haft ganska fullt upp mellan varven, men jag har också haft svårt med att sätta ord på saker & ting och att få ner händelser och tankar till ord. Och så var bloggbytet inte så uppfriskande som jag tänkt mig, vilket ledde till att jag är tillbaka här igen. Jag flyttade över några blogginlägg hit från ratata-bloggen, så nu ska jag försöka börja skriva här igen. För jag tycker ju om att skriva. Det spelar ingen roll om jag skriver ner en detaljerad historia om min vecka eller om jag bara slänger hit några ord; huvudsaken är att jag får skriva något. Och jag behöver bloggen för att få utlopp för min kreativitet som finns gömd någonstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: