19 maj 2015

Bästa sambon i världen.

I tre år har jag och Angelica bott tillsammans, tre år har jag fått äran att ha henne som sambo. På lördag är det skolavslutning, som innebär en massa saker, t.ex att Ica och jag (troligtvis) aldrig mer kommer bo tillsammmans. Det mina vänner, är väldigt sorgligt! Under de här tre åren som sambosar har vi kommit varandra så nära, och vi har gjort så mycket bra tillsammans. Henne har jag berättat allt åt, och hon är den som alltid funnits & alltid stöttat mig. Utan henne skulle jag nog vissa gånger inte orkat med skolan och allt annat. Så tanken på att kanske aldrig mer få bo med henne tar sjukt i hjärtat.

Från ettan till trean;

Sådant som jag kommer sakna:
- att vakna av Icas alarm istället för mitt eget, för Icas är så högljutt. (Haha.)
- att ha sleepover i vårt kök.
- att gå tillsammans till skolan & sen äta frukost tillsammans.
- att sitta i köket och prata skit.
- att få en Ica-kram när jag är ledsen.
- att kvällsmysa på balkongen.
- att sova i Icas rum när jag inte vill sova ensam.
- att strunta i alla måsten och fara ut på äventyr.
- alla söta lappar som Ica brukar lämna åt mej.
- helt enkelt att bo med min bästa kompis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: