26 april 2015

Söndagslista.


Låt som när du är ledsen sörjer till?
Jag har en tendens att lyssna på Lars Winnerbäck och dylikt när jag är ledsen. 
Beroende av:
Alltså, jag tror inte att jag är beroende av något, som riktigt på riktigt. Men jag intalar mig själv att jag behöver kaffe varje morgon för att fungera.
Vem behöver du mest just nu:
Min bästa vän och hennes kramar.
Vad tror folk om dig?
Det vet jag faktiskt inte. Och egentligen, vad spelar det för roll vad andra tror.?
Brukar du skratta för dig själv?
Det händer, ganska ofta faktiskt. 
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"Puss."

Vem ringde dig senast?Adeline.
Antal timmar sömn inatt:
Jag var så väldans trött så jag sov 10 timmar. Skönt.
Brukar du komma i tid?
Jag kommer sällan för tidigt, men också väldigt sällan för sent. Så ja, jag brukar väl komma i tid.
När mår du bra?
När jag får umgås med människor som jag tycker om.
Hur känner du dig nu?
Just i denna stund är det bra. Det regnar där ute och jag myser med fin musik.
Vanligaste färg på dina kläder:
Svart.
Var du aktiv i skolan?
Helt okej. Inte så aktiv som lärarna skulle önskat, men det gick ju bra för mig i alla fall.
Favorit dryck på morgonen:
Kaffe, alla gånger. Och möjligtvis lite apelsinjuice.
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Den senaste tiden har jag på vardagar börjat gå och lägga mig redan någon gång efter kl 22. På helgerna beror det helt på vad jag gör.

Är du blyg?
Jag skulle inte kalla mig blyg, men jag kan i nya sammanhang med nya människor vara försiktig. Det går lite i perioder. Vissa skulle kanske kalla mig blyg.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte kärlek, men attraktion vid första ögonkastet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: