4 mars 2015

Lösryckt fakta om mig.

När jag är ensam hemma pratar jag nästan alltid för mig själv. På engelska.

Jag kan inte gå med högklackade skor, det går bara inte. Jag fruktar inför dagen då jag tar studenten, för då måste jag tydligen ha klackskor på mig.

Jag är väldans klumpig (en av orsakerna till att jag inte kan använda högklackade skor.) Igår snubblade jag över samma dörrkarm, tre gånger.

Jag tycker om att hålla handen med någon. Det känns så fint på något sätt, och så mysigt ju.

Jag lider av beslutsångest, över nästan allting. Vissa dagar kan jag i femton minuter fundera på vilka strumpor jag ska ha. Ofta byter jag ändå i sista stund innan jag skyndar iväg till skolan.


1 kommentar:

  1. Brukar också gå runt och prata engelska med mig själv ibland xD

    SvaraRadera

Kommentera här (: