29 maj 2014

Jag vill lära dig att dansa, om det någon gång blir av.

Sista veckan i Vasa var som sagt väldigt bra! Jag försökte fånga som mycket som möjligt på bild, jag fick såklart inte med allt, men här är i alla fall det som min telefonkamera fångade;

Måndag, Ica och jag firade att allt som heter slutarbete var över.
Sen kom också Ulli och joinade oss.


På tisdagen var jag på picnik med Lena, men jag var dum och tog inga bilder.

På onsdag var det picnik igen, den här gången med klassen.
Vi åt gott och hade det riktigt trevligt.


När resten av klassen for hem fortsatte jag, Ica, Miriam & Kesia festen med en allnighter. Vi spelade gitarr&sjöng nere vid stranden, var uppe på tak och beundrade utsikten, och njöt av sommar-Vasa.


Sen blev det torsdag och såhär såg jag ut när jag for på kaffedejt:
(det var väldigt trevligt!)

Till sist kom fredagen, som var sista hela dagen/kvällen/natten i Vasa. Det tog vi tillvara på genom att umgås med massa fint folk, busa runt, och gå hem genom staden först när morgonen kom emot.


Det här är alltså en bråkdel av allt bra som hände förra veckan.
Livet var nog lite extra fint de här dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: