16 april 2014

Up and go, they just walk away.

Jag ogillar starkt hur jag är nu.
Jag ogillar starkt att jag upplever att det är mig det är fel på.
Jag ogillar starkt att jag alltid är trött, hur mycket jag än sover.
Jag ogillar starkt att jag väljer så fel ibland.
Jag ogillar starkt hur jag tappar hoppet om vissa.
Jag ogillar starkt att jag sätter för mycket press på mig själv, samtidigt som
Jag ogillar starkt hur lite press jag sätter på mig själv.
Jag ogillar starkt hur dålig jag är på att underhålla mig själv.
Jag ogillar väldigt starkt hur mycket jag låter vissa påverka mitt humör till det negativa.
Jag ogillar starkt att jag bryr mig.

Jag gillar att vi fick påsklov idag.
Jag gillar att jag fick dricka kaffe med fina typer idag.
Jag gillar att jag kan prata med mina sambosar.
Jag gillar att jag och min fina vän var spontana idag.

& jag ogillar starkt att det negativa denna dag är mer än det positiva,
och att det kanske inte borde vara så.
samtidigt så borde det vara okej.
det är så jag är,
deal with it.

2 kommentarer:

  1. ibland e de okej att int vara okej, gillar dig ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åj, you made my day! tycker om dig å ::)

      Radera

Kommentera här (: