1 januari 2014

Det är nu det är dags, att börja om igen.

Gott nytt år! 
Firade det sista av 2013 & det första av 2014 på bästa sätt i går.
Adde var här och vi hade som vanligt vår egen lilla fest. Det var precis det jag behövde för att kunna lämna tvåtusentretton med skratt. 


Nu är det 2014 och allt som hände förra året spelar inte längre någon roll. Jag tror ju inte att bara för att det blir nytt år så blir man automatiskt en ny människa. Men, i bland behövs det en helt ny start, och då kan ett nytt år vara perfekt. Åtminstone jag välkomnar det nya året med öppna armar & lämnar allt dåligt bakom mej. Nu ska jag försöka fokusera på det positiva och inte ödsla energi på det som inte är värt min tid. Det är ju faktiskt mitt liv, så är det någon som ska få förstöra det är det ju jag, och inte någon annan!
& ja, jag hoppas att 2014 blir så mycket bättre än 2013. Det måste det bli. Det ska det bli!

Mer äventyr, mer skratt, mer kramar, mer överraskningar,
och mera kärlek & äkta människor.
Tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: