16 oktober 2013

Och jag tror, att när vi går igenom tiden, är det bästa nu.

Nu sitter jag hemma i skärin, med höstlov. För ett år sedan, då jag gick på ettan och fick höstlov, tyckte jag det var världens bästa uppfinning. I år måste jag erkänna att jag inte är lika överlycklig över att höstlov. Inte för att jag vill gå i skolan, nej nej! Jag känner att en paus från skolan är precis vad jag behöver. Jag vet bara inte vad jag ska göra med all lediga tid. Förr tyckte jag att sitta hemma och göra precis ingenting kunde vara det bästa som fanns, och nu blir jag rastlös efter några minuter. Mycket har nog ändrats, och tur är väl det. Men nu fokuserar vi på nuet,
för det är så fint & precis som det ska vara.

Då, för ett år sedan då jag kramade träd & kastade löv med Kesia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: