28 juni 2013

In a daydream, I couldn't live like this. I wouldn't stop until I found something beautiful.

Har arbetat färdigt på Mirka nu för i sommar. Det har varit två väldigt bra veckor. Jag har haft bästa arbetssällskapet så det har varit riktigt roligt att arbeta. Allt blir så bra bara man får skratta. Jag kommer att sakna det! (Haha, egentligen borde jag väl vara glad över att jag inte längre måste stiga upp 05.30, och att jag nu är ledig resten av sommaren.) Den känslan kommer väl snart att infinna sej. Just nu är det okej att vilja arbeta mera.

Ja. Livet fortsätter och jag försöker fortfarande klura ut hur det egentligen ska levas sådär på rätt sätt. Tills vidare fortsätter jag vara lycklig & busig.























Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: