9 juni 2013

En såndär egentligen meningslös lista.

Du heter: Nicolina.
Smeknamn: Nico & Pickles lystrar jag oftast till.
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Jag har nog ingen speciell låt som jag sörjer till. (ska man ha det?)
Beroende av: 
Choklad.
Vad tror folk om dig?
Det vet jag inte. Måste nog ta och fråga någon om det.
Vad får du oftast komplimanger för?
Min extraordinära humor! Nä, men folk brukar tycka att jag har fina ögon.
Hur imponerar man på dig?
Man ska kunna spela gitarr, och få mej att skratta. Då är jag fast.
Brukar du skratta för dig själv? 
Haha, jodå. Händer väldigt ofta!
Hur svarar du i mobilen?
Halå, eller hej.
Brukar du komma i tid?
Jag är faktiskt ganska bra på att komma i tid.
Vad tycker du om fötter?
Kanske inte den finaste kroppsdelen hos människan. Haha.
Hade du en bra kväll igår?
Jajamensan!
Favorit dryck på morgonen?
Apelsinjuice,
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Alltfrån 21-02
Är du blyg?:
Beror på vem jag umgås med.
Sysslar du med någon idrott?
Nej, jag är för lat.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag tror på attraktion vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt?
Säkert när jag var bebis.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?
Allt som jag inte kan göra som tjej.
Är du nöjd med ditt liv?
Ja!.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja, absolut! Åh, jag blir så glad i hjärteroten när jag tänker på hur fina mina vänner är!
Du samlar på:
Minnen och sånt fint.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Jag är inte typen som ringer, utan jag skickar hellre meddelanden. Fast om jag ringer, så är det nog någon fin vän som får höra mina klagomål.
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa! Och spara.
Vill du gifta dig: 
Jo.
Vill du ha barn: 
Ja, någongång i framtiden med en trevlig kar.
Är du musikalisk?:
Nej. Och det lider jag av. Ibland.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Jucie.
Biter du på naglarna: 
Nej, det har jag faktiskt aldrig sysslat med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: