12 april 2013

I'll spread my wings and I'll learn how to fly

10 saker jag tycker om:
- att sitta på en brygga och se solen gå ner.
- skratt.
- känslan när allting är bra.
- människor som förstår.
- kravlösa dagar.
- mammas hemlagade köttbullar. 
- choklad.
- promenader i sommarnatten.
- äventyr med fina människor.
- känslan när man åker den häftigaste attraktionen på ett nöjesfält.



9 saker jag tycker mindre om:
- missförstånd.
- jullovets sista dag.
- känslan när man bara vill ställa sig mitt på vägen och skrika.
- prov.
- människor som enbart tänker på sig själva.
- ärtsoppa.
- att känna sig otillräcklig.
- känslan när man känner att något är omöjligt.
- avsked.


8 randomly bloggar jag läser:

- Clara
Sara
- Mirjam
- Karolina
- Lindas lantliga
- Sara
- Miriam


7 saker jag vill göra i framtiden:
- uppleva och se världen.
- ha ett jobb där jag får hjälpa människor.
- något som jag tänkt att jag aldrig skulle våga.
- tatuera mig.
- segla jorden runt.
- hoppa fallskärm.
- något som har betydelse för någon.
























6 snygga män:
- Johnny Depp
- Gerard Butler
- Cam Gigandet
- Ola Rapace
- Channing Tatum
- Chad Michael Murray 



























5 saker jag är rädd för:
- att förlora någon jag älskar.
- fåglar.
- att misslyckas.
- skräckfilmer.
- att allt ska skita sig.

4 ord som beskriver mig:

- glad.
- nyfiken.
- fundersam.
- envis.
























3 saker jag ser fram emot:
- sommaren.
- bilkörkort.
-
framtidens äventyr.

















2 böcker jag tycker om:
- Bibeln.
- Muminpappans Memoarer, Tove Jansson

1 bra låt: 
- Under the isle sun - Olle Hedberg

Alla bilder utom den näst sista, är från weheartit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: