10 april 2013

För det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

Vet ni vad, fina människor? I dag fick jag tillbaka min telefon. Jeee! Jag lyfter på hatten för DNA som överraskade med att fixa det på en vecka istället för två. Min älskling är alltså tillbaka, så nu är det fritt fram att skicka trevliga meddelande på Viber och WhatsApp igen. (Det där var en vink till alla som känner att dom brukar skicka till mej. I fall ni inte fattade det.)

I kväll kände Ica och jag att vi ville leva lite extra, så vi promenerade till piccolo och köpte kladdkaka, och hade kladdkaksdejt där ute på ett staket bredvid gatan. Festligt, må jag säga. Eller yolo, som vi gärna säger. Haha. Men som sagt, det var väldigt trevligt. Mera sånt till folket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: