12 mars 2013

We're not broken just bent, and we can learn to love again

Hejsan hoppsan! I dag har jag ätit upp mina pengar. Fast inte bokstavligen. Jag har varit på café. Först på Aschan med Ulrika, Lisa och Miriam. Sen på Ett rum och kök med Miriam och Kesia. Så ja, det känns lite som om jag har ätit upp mina pengar. Trevligt har det hur som helst varit.
Nu hade jag tänkt läsa lite psykologi så jag inte behöver stressläsa i morgon. Fast jag som har så lite självdisciplin så sitter i stället i köket och dricker apelsinjuice.

bildbevis på att jag faktiskt dricker apelsinjuice.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att ni där ute har bättre självdisciplin än mej, och har ni det ska ni vara glada. Det är en välsignelse. (Tror jag i alla fall. Jag vet ju förstås inte för jag har ju aldrig upplevt det.)

Nu ska jag hämta lite mera juice.
Godnatt folket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: