3 mars 2013

Don't let your dreams just be dreams

Tjena!
I dag har vi haft en utedag med släkten. För min del blev det nog mest skoterköras, å va e no betär en he? 
Nu är jag tillbaka i Vasa. Det känns inte sådär jättebra, jag skulle nog hellre stannat hemma några dagar till.. Men det är bara att bita ihop. Det blir nog bra, det känns bara så konstigt eftersom det är mer än en vecka sen jag var här sist. 
I skolväg så blir kommande vecka hemsk, och jag ser inte alls framemot den.. Min tröst är att Adde kommer hit i helgen (wooooopwooop!!) Om jag tänker på det så blir allt lite bättre. Ja, så det ska jag tänka på när jag sitter och har ångest över matteprov. 

I kväll ska jag umgås med Angelica, Miriam och Kesia. Får se vad vi hittar på, Miriams hår ska vi i alla fall färga. Tjolahopp, vi hörs!

arkivbild. bara för att min fot ville vara med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: