19 februari 2013

My heart is set on you

Finska provet gick inte bra. Men livet går vidare. (Tänk vad bra!)
Kom just precis ur duschen så nu är jag ny duschad och fräsch (awesome feeling), och rastlös.
När jag inte längre har ett finska prov att ha ångest över, känns mitt liv mitt i allt så tomt. (Haha.) Det är ju egentligen bra, att jag inte behöver tänka på finska. Men vad ska jag nu fundera och lägga mina tankar på?
I-landsproblem på hög nivå. Det är nästan pinsamt. Så nu ska jag äta kex och lyssna på Elvis och vråla med i låtarna. (Hur det går med kex i käften kan jag meddela sen)
(Det blev många parenteser i det här inlägget. Joo!)

Charmig bild från i höstas. 


1 kommentar:

  1. Tjau! Kolla in min blogg! ;)

    http://lifeaseme.blogspot.com/

    Puss :*

    SvaraRadera

Kommentera här (: