1 februari 2013

I dare you to live.

Ja, jag säger då det; torsdagar levererar!
Efter skolan for jag på dejt med Miriam, till Café de Paris. Det var fint. För att citera Miriam, "dejta borde man göra oftare!"
Sen kom Angelica och Kesia också in till stan, och vi gick runt i butikerna. Jag köpte en "nico-tröjja". Det var i alla fall Miriams kommentar när hon såg tröjan. Haha. Hur som helst så tycker jag väldigt mycket om den. Så mycket man nu kan tycka om en tröja.
När jag kom hem fick jag ett kort besök av Bennen och Jenny. Trevligt så. När dom for hem traskade jag i väg till Maria och där har jag varit resten av kvällen. Mys.

Och i morgon är det fredag och då far jag hem! Hur bra som helst. Nu ska jag lyssna på Hillsong och försöka mej på socialpolitiks läxan. Tack och godnatt för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: