17 februari 2013

Blogg-award

Jag fick en trevlig blogg-award av Sara.
Man ska skicka awarden vidare till 5 olika bloggar med mindre än 200 följare, och meddela att de har fått awarden så de inte missar den.
Ställ 5 nya frågor till dem du skickar awarden till.

Frågorna:

1. Hur skulle du beskriva dig själv?
Jag skulle beskriva mej som en levnadsglad, 16 åring. Jag är en busig och sprallig typ, som försöker ta till vara på det liv vi lever!

2. När mår du bäst?
Jag mår bäst när det är sommar och jag får spendera tid med dem jag tycker om allra mest.

3. Vart skulle du vilja resa?
Karibien är mitt absoluta dröm resemål! USA och Kina finns också med på min bucket list.

4. Vad har du alltid med dig? (i din väska)
I min väska finns det alltid mina nycklar, telefon, hörlurar och läppbalsam. 

5. Världens bästa låt enligt dig?
Oj, det var en svår fråga! Jag älskar musik och lyssnar på allt möjligt. Men världens bästa låt, det går inte att säga. Fast, Walking in Memphis med Marc Cohn blir nog aldrig utspelad för mej.

Jag skickar vidare awarden till KarolinaDanielaMiriamOlivia och Edit

Frågor till er;
1. Om du fick välja något som du skulle bli tvungen att äta resten av ditt liv, vad skulle det vara?
2. Vad är lycka för dej?
3. Vilken egenskap hos dej själv tycker du bäst om?
4. Om man vill göra dej extra glad, vad ska man då göra?
5. Vad skulle du göra om du bara hade 24 timmar kvar att leva?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: