15 december 2012

Santa, bring my baby back to me!

I dag när jag handlade julklappar kändes det som om resten av Vasa också gjorde det. Det var människor överallt och köerna var långa. Så när jag hade köpt några julklappar satt det väldigt fint med café i sällskap av Kesia och Miriam. (Grodbakelser är dom bästa!) Och angående julklappar, jag tycker det är jätte roligt att köpa julklappar om man vet vad man ska köpa, eller om man hittar något som passar jätte bra till någon. Om man inte har någon aning vad man ska köpa kan det bli lite småjobbigt i bland, men sedan är det ju roligt att ändå ge någon en julklapp. Jo. Så nu ska jag lyssna på julmusik och fundera mera på julklapparna.
I kväll klockan kvart före sex far bussen så då måste jag vara färdig. Hoppas kvällens föreställning går lika bra som i går, eller ännu bättre. Men, det tror jag nog att det gör.

förra året.

2 kommentarer:

Kommentera här (: