9 december 2012

Let it snow, let it snow, let it snow

God morgon! Mina vänner räddade mej i går kväll. Det blev glögg och Harry Potter. Bra så.
I dag är det andra advent och snön den faller! Festligt värre dehär. Innan jag far tillbaka till Vasa i kväll så ska jag julstäda och pynta mitt rum, läsa på biologiprov (som Mia påminde oss om att vi har i morgon!), och säkert något annat viktigt som jag inte kommer på just nu. ;) Vi har förresten bara 3 vanliga skoldagar kvar! Måndag, då skriver vi biologiprov, tisdag, och onsdag och då skriver vårt sista prov som nu råkade bli ett matteprov.. Hmm.. Resten av veckan blir det julshows övningar och fredag,lördag och söndag kväll är det den Sjungande Julgranen som gäller! Jee. Och sista skolveckan har vi ledarskaps dagar och får jullov på onsdag, den 19 december. Hur bra som helst!

Ha en fin andra advent!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: