21 december 2012

Ekorr'n satt i granen, skulle skala kottar


Bara för att jag är så glad och jag har ett list(igt) humör denna fredag kväll!

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Nej
Har någon varit otrogen mot dig: Nej
Varit kär?: Jo
Förlorat någon speciell person: Jo..
Varit deprimerad: Nej
Varit så trött att du somnat sittandes: Hehe, joo

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja
Fått ditt hjärta krossat: Alltså, krossat låter ju så hemskt, men sviken har jag väl blivit
Skrattat så att du har börjat gråta: Många gånger
Träffat någon som förändrat ditt liv: Kanske
Insett vilka som är dina äkta vänner: Jo, fast det har jag nog vetat länge
Fått reda på att någon har pratat om dig: Säkert
Kysst en kompis: Nä

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Msn, de va no länge sen de!
Hur många barn vill du ha: 2-4
Har du några husdjur: Nej
Vill du ändra ditt namn: Inte för tillfället
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Umgicks med fina människor och åt god mat
Vilken tid vaknade du idag: 10.00
Vad gjorde du igår runt midnatt: Då sov jag sött
Någonting som du längtar till: Julafton, hihi
Vad är ditt namn: Det har jag glömt bort

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Båda
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Båda
Snygg mage eller snygga armar: De ska va riktiga armar så han kan håll om mej!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar. Åh.
Känslig eller inte: Sådär passligt känslig
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Blandning

HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Nej
Tappat glasögon eller linser: Nä, de kan bli lite svårt eftersom ja int har något av de
Krossat någons hjärta: Nä, inte medvetet i alla fall
Dissat någon: Beror på vad som menas med att dissa

TROR DU PÅ:
Dig själv: Oftast
Mirakel: Absolut!
Kärlek vid första ögonkastet: Alltså, jag vet inte
Himlen: Jo!
Tomten: Såklart!
Änglar: Ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: