22 oktober 2012

you can't play on broken strings

Jag tycker att såna här listor är riktigt roliga, och nu fick jag riktigt feelis för det. Så here we go!

1 - En bild på mig + lite fakta om mig
2 - En bild på personen som vet mest om mig

3 - Dagens outfit
4 - Mina mål/drömmar/önskningar
5 - En låt som betyder mycket
6 - Vad jag skulle göra om jag vann en miljon
7 - En bild som får mig att le
8 - En sak jag gör dagligen
9 - Någonting jag oroar mig för.
10 - En bild på ett ställe jag varit på
11 - En viktig person i mitt liv
12 - En bild på mig själv för ett år sedan
13 - Min favoritplats 
14 - Något som jag alltid har med mej
15 - En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.
16 - Min favoritfilm
17 - En bild jag tycker visar kärlek
18 - Min mobiltelefon
19 - Min favorithögtid
20 - Några favorit citat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera här (: